Bob Sinclair är inte en skruttig gammal gubbe

En av de mest spelade på min mp3 just nu.
Insåg just att han Shabba är han som sjunger i Mr Loverman och andra reggealåtar (om sig själv antar jag, han säger ju alltid "Shabba").
Haha, det hade jag inte kopplat förrän nu.
Samma sak med vem som gömde sig bakom namnet "Bob Sinclair", trodde det var en gammal reggaegubbe, men "gubben" är egentligen typ 30 och het!
Insåg att det inte var en gammelgubbe när jag såg videon på MTV, han skymtar förbi som skivförsäljare rätt ofta där.
Då gick ljuset upp.

Bob Sinclair ft. Shabba - Love you no more

Videon går inte att bädda in, men finnes här: http://www.youtube.com/watch?v=lS2Ng87eWNY om man vill se vad, eller vem, jag snackar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se