Fredag, lördag, söndag, måndag

Fredag:
Middag med Carro i Vasastan och sen fick Linn vara med på ett hörn också.
Det blev saftigt skvaller om "Anna" och "Bengt" på resan hem, för hela pendeltågsvagnen lyssna till...

Lördag:

Tomten kom tidigt i år!
Jag var på julfest med mat, spel, glögg, och inte minst; julklappsutdelning!
Jag fick vad jag alltid önskat mig - en polisbil!
Med ljud och ljus!
"Wiii-oooo, wiiii-oooo"...

Söndag:
Lååång sovmorgon följt av stigande stress över ett bioerbjudande jag fick på sms under natten.
Hann mot alla odds med att gå på Precious, Stockholms filmfestivals vinnarfilm som var rätt bra, men ack så hemsk och dessutom blev det att titta på NK:s julskyltning och så hann man ta en "varm macka" innan filmen började.

Måndag:
Fick äääntligen min första ansiktsbehandling.
Gud så skönt det var, jag skulle ha kunnat somna right then and there.
Jag trodde jag skulle få höra att min hy är hemsk, för det är vad jag själv tycker.
Men hon sa att min hy var fin, bara det att den var torr!
Say whaaat?!
Det var väldigt oväntat, för "torr" skulle jag aldrig beskriva min hy som.
Aja, hon måste väl veta bäst.
Hon som behandlade mig var så rolig, hon kallade mig "gumman" hela tiden, störigt, men ändå roligt och ovanligt.

Efter besök skulle jag ha kunnat åka hem och sova ansiktsbehanlingsruset av mig, men jag valde istället att dra till Jakans galleria och titta.
Det var ganska omgjort, men bara för den sakens skull tyckte jag inte nödvändigtvis om det.
Deras Gina var mindre än det annars är, H&M upplevde jag likadant, det var trångt!
Sen tittade jag inte i så många fler affärer, utan drog till Kista, för jag tänkte att där skulle jag kunna få klart mycket av årets julklappsinköp.
Men icke.
Det enda jag handlade där var en kycklingpastasallad ifrån Sandys som jag längtar ihjäl mig efter typ jämt och efter det var det dags att ta den sista 554:an som gick nästan ända hem.
Fail på shoppandet, men fick iallafall massa pluspoäng på njutningskontot :D

Kommentarer
Postat av: vicky

jo santa kom tidigt i år.. men han kommer ju igen senare framåt jul! skoj fest det blev!

2009-12-02 @ 15:29:34
Postat av: Lejonstrand

Jaa, skitkul vare!

2009-12-02 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se