Idol-final

Så här glad kan man bara va när man gått till final i Idol. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Shit, är det redan dags på fredag?!
Jag har lyckats missa de senaste avsnitten och har egentligen bara haft koll på vem som åkt ut.
När jag hörde att Tove åkte ut förra veckan blev jag väldans förvånad, även fast jag gillar både Erik och Calle mer än henne tycker jag att hon var värd den ena finalplatsen.
Jag hoppas att jag inte missar finalen på fredag, kan vara kul att höra årets Idol-vinnarlåt och att se Erik vinna.
Kom igen, Erik ÄR Idol, who tf is Calle liksom? :D

Övriga låtar som ska skönsjungas är:
Calle
Eget val: Rock and roll - Led Zeppelin
Tittarnas val: With a little help from my friends - Joe Cocker
Erik 
Eget val: The final countdown - Europe
Tittarnas val: The show must go on - Queen

Update:
Jag har ju sagt det hela tiden, ERIK är galet grym!
Synd att vinnarlåten inte är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se