Jag tackar ja!

Nu har jag ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ntligen fått mitt antagningsbesked för VT 2010.
Jag kom in!
Det blev no strange things denna gång eftersom jag sökte rätt kurs på rätt sett denna gång, WOHO!
Fick också en 15 poängskurs på halvfart och blev tredje reserv på en 7,5 poängskurs, men det kanske var lika bra med den sista eftersom den ändå gick på dagtid i E-tuna.
Men bra, nu vet jag att det blir åka av med soc i vår!
Ja alltså, nu blir det socIOLOGI istället för det andra soc, hehe ;)
Det blir en god natt på det.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hejsan



Gratttttttis!!!!

2009-12-10 @ 23:16:13
Postat av: Lejonstrand

Grattis själv! :D

2009-12-10 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se