"Julen tar knäcken på mig"

Hahaha, dagens roligaste!
Men faktiskt, man känner sig väldigt mätt dessa dagar och man lär fortsätta gödas på julmat ett tag till, den brukar ju aldrig tar slut...
Idag är jag dock inte lika mätt som igår, då blev det säkert en liter julmust och på det öppning av alla paket med godis och praliner som vi fick.
Eller ja, som mamma fick.
Och nu är det bara körsbärslikör, ägglikör, romrussin och höstnougat kvar :(
Och nått skumt skumgodis :S

Nu känner jag att trots att klockan bara är barnet så finns det inget kul att göra och tv:n visar bara skit.
Shrek 3 går visserligen, men den kan jag se när som helst eftersom jag har dvdn, så det är inte heller roligt.
Jag tror minsann att min sockerchockade kropp börjar bli trött, så jag tror att jag ska lägga mig i sängen och läsa de tidningar och böcker jag fått i julklapp.
Hoppas de är bra eller extremt tråkiga, så jag antingen får något ur dem eller åtmintone får en god natts sömn.
Jag antar att man också behöver ladda lite inför mellandagsrean.
Hoppas bara man kommer upp och ut imorgon, tidningarna skriker "SNÖKAOS" men dem slutade man tro på ungefär samtidigt som tomten, så vi får la se hur det ser ut imorgon.

God sänggång på er :P

Kommentarer
Postat av: Vicky

God Jul lejonstrand!

2009-12-26 @ 19:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se