Mellandagsgalenskap

Det är ju helt galet hur faktiskt shoppinggalna folk är.
Och att de köper så mycket skit! :o
Om jag inte gillar ett plagg tänker jag inte köpa det bara för att det gått och blitt halva priset på det, but maybe that's just me?
Så tragiskt med folk som inte inser att de slösar pengar mer än de sparar pengar, men okej, det kanske är bra för lågkonjan.
Det kanske bara jag som är bitter för att jag inte hittar något i butikerna längre, jag kanske var för sent ute?
Nåväl, imorgon tar jag min näst sista chans för att göra det ultimata klippet.
Vi får se om det blir klädklipp eller elektronikklipp.
Nyårsklänning, stövlar, mobil, skrivare - kom till mig bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se