Nej men om man skulle fixa till sig...

Sitter i soffan helt matt efter att ha ätit lunch och tittat på förra Project runway-finalen.
Vet att jag kommer ha det kämpigt med att få ihop all min jul- och nyårspackning i en kabinväska och i min handväska, så vi säger inte att jag latar mig, utan att jag "laddar betterierna" som det så peppigt heter.
Vet inte riktigt vart jag ska börja att ta tag i saker; här hema eller på stan?
Först får det bli att jag kollar klart på Ellen, sen blåser vi håret!
Inte som i att "lura" håret hahaha...
Sen tar vi tåget om drygt en timme, kanoners (fast var inte jag hem-hemma alldeles nyss...?).

Kommentarer
Postat av: hejsan

Skriver ett litet random inlägg bara.. loggade in här ,har åkt snowracer idag. det var kul men kallt om fötterna. // vicky

2009-12-19 @ 17:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se