Project runway season 6


Jag är glad av två anledningar till att den nya säsongen börjar på söndag:
1. Vilken låt spelar de inte i trailern inför säsongsstarten om inte "min" låt Break your heart med Taio Cruz som finns här på sidan! ----->
Oh yeah, först, bäst och vackrast!
Sa ju att den skulle komma hit :D
2. Jag har börjat följa repriserna av tidigare säsonger som går nu på 3an och eftersom de är inne på säsong fem där vill man såklart se ännu fler avsnitt och inte att Project runway bara ska ta slut.
Min all time-favoritdeltagare är Christian Siriano, han sa så sjukt roliga saker och nu kan jag inte tänka på honom utan att tänka på den sketch som SNL gjorde om honom.
Har velat lägga upp den här soo bad, men det funkar inte.

Project runway-premiär på Gossip girl-tiden (19.00) på söndag alltså!
Det kommer bli fierce ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se