Vaddå nobelklänningar?


Tittade lite på sändningarna ifrån Nobelprisutdelningen idag.
Hann inte titta mer än några minuter, jag hade en massa serier att följa som var "viktigare" att titta på.
Det är ändå inte riktigt för mig det där, det jag är mest intresserad av är klänningarna och maten, om jag inte satt mig in i vilka vinnarna är, vilket jag inte gjort i år.
Av det jag såg då, och det jag sedan kollade upp på nätet, var att jag inte tyckte någon såg helt smashing ut eller att maten var munvattnande ('mouthwatering').
Det kanske beror på att det inte var särskilt många där i min ålder och att jag inte vill bära en 50-årings kläder.
Visst, prinsessorna var där, men de såg bara okej ut enligt mig.
Istället får klänningen för dagen bli den jag såg på Bikbok idag (läs: igår).
Först såg jag den rosa färgen i ögonvrån, när jag gick fram till klännngen såg jag hur underbar den var.
Som en blommande trädgård över bysten!
Hur fint låter inte det, hahahaha?
Bilden eller texten här ovan gör den inte rättvisa, men den var så fiiiin!
Så synd att jag inte hann pröva den.
Eller tur kanske, om den inte hade passat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se