Varm choklad med marshmallows


Vilken besvikelse!
Det var illa nog att jag brände min tunga på den varma chokladen, men att ha marshmallows i den som jag trodde skulle vara värsta smakupplevelsen istället inte smakade något alls gjorde mig så grymt besviken idag.
Mellan att först hört talas om det i Sabrina - tonårshäxan, till att ha sett det på en cafémeny för några dagar sedan och då fått idén om att fixa till det hemma snarast har det gått en massa år, och det var först idag jag hade allt hemma för att kunna fixa drycken till min lyxfrukost.
Jag har suktat så länge och nu så smälte de små liven bara bort.
Tacka vet jag vispad grädde!
Mycket godare och dessutom lättare att få tag på än små mini-marshar.

Oookej. Upprörd på marshmallows, ey? Gå och lägg dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se