W995 eller Aino?


Innan januari nästa år är slut ska jag banne mig ha köpt en ny mobiltelefon!
JAG LOVAR OCH SVÄR!
Nu är jag i valet och kvalet mellan två telefoner; W995 och Aino.
Det kommer alltså bli en Sony Ericsson hur det än blir, även fast HTC, Apple m.fl. är märken som är mer i ropet just nu.
Men t.ex. en iPhone skulle vara för nördigt för mig att ha, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte övervägt det.
Vad som är lite sjukt med den att den kallas för smartphone när den har så himla kass kamera...
Tillbaka till mina utvalda mobiler nu, jag vete tusan vilken av dem jag ska köpa!
Enligt specifikationerna är de väldigt lika; W995s fördelar är att den är snyggare, att jag har velat ha den längre, den är mindre och att den inte har pekskärm.
Ainos är att den är nyare, aningen billigare och att den har lägre sar-värde.
Det är de grejerna jag kommer ihåg, men det som gör det jobbigt är att det är så mycket som de har samma av, 8.1 mp kamera, gps, 60 (?) filmer på köpet.

Det är nu en månad och 20 dagar kvar tills beslutet ska vara fattat.
Jag hoppas på hjälp från mellandagsrean, det känns som att det kommer bli mycket lättare att välja om någon av mobilerna går ner ett par hundralappar från den andra i pris och att jag då äntligen kommer bli med ny mobil.
Håll i er, det kommer bli, eeh, galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se