Året 2007+2008

Min lunarblogg alltså, vilket guldkorn!
Jag tycker jag skrev väldigt kreativt på den tiden, men nu är det kanske lite mer kvantitativt.
Men då hade jag ju hela dagen på mig att skriva ett endaste inlägg, så ja...
Hittade iaf en Årets-lista där, som jag nu lägger till 2008-saker till.

Årets:

läskigaste:
Spökhuset på Grönan(pga av att jag hatar "plötsliga saker") vilket "mina "kompisar" hade kul åt...
Inget spökhus och inget sto, men väl en vecka i Örebro! Nejdå, men jag kommer int på nå speciellt.
komiker:
Delat, första halvan Johan Glans, andra Björn Gustavsson.
Shit, fanns Björn redan 2007? OMG, men det får bli han 2008 också.
bo-reklam:
"Hallå politiker" från Hyresgästföreningen med studenterna som rejsar om bostäder.
Eeh, ingen?
störande reklam:
Den med "von Lidl"... Fast den var rolig en gång, eller två.
Haha, Lidl-reklamen var kanske bättre 2008! :P Hmm, störande reklam? Dunno här heller...
låt:
Apologize med Timbaland och One Republic. Orka Umbrella...
LOW, LOW, LOW, LOW, LOW, LOW, LOW, LOW!!!
radiostation:
The Voice övertar NRJs buckla, fast NRJ och Bandit ligger bara ett par steg bakom.
Hmm, det får bli The Voice 2008 oxå.
sämsta tv-program:
Ranking the stars. Suck alltså.
Haha, det var ett fett dåligt program! 2008 var Stjärnor på is och det där Babben & co sämst.
bästa tv-program:
Nej det går inte, jag är ju lite av en tv-nörd så det går inte att avgöra.
Vill svara likadant 2008, men jag har fallit för The Hills, Project runway, Gossip girl, Greek mfl år 2008.
flygresa:
Resan till Barcelona. Jag kom, jag såg, jag flög....
Har bara flugit till Kroatien i år, så får svara det!
tågresa:
sträckan Stockholm-Linköping i all ära, men guldet går till Luleå-Stockholm.
BÅLSTA-VÄSTERÅS!!!
pendlarsträcka:
går däremot till Linköping-Stockholm t&r. Det är en så fin sträcka..(plus att jag inte blir åksjuk, haha).
BÅLSTA-VÄSTERÅS!!!
student:
Och priset går till... Viktoria, äntligen! Det tog bara 4 år...
Känner ingen som tog studenten 2008.
mest norra läge:
Överkalix lätt! Om det nu var i Överkalix vi var kvar i när vi passerade polcirkel-grejen.
Oj, hmm, tänkte först svara Västerås, men det ska vara Borlänge. Där ville jag inte bo länge...
namn:
Shamilla. Har lite med föregående punkt att göra, ehrm...
Johan-Toan kanske? :P
fest:
Oj vad svårt. Näe, alltså det går inte att säga. Alla har varit så olika, och det kruxiga är att det alltid varit något som hänt/någon som varit jobbig. Men halloween var kul, och Linköping också.
Ojoj, Lsd alltså...
butik:
Stockhome på Kungsgatan. I love alla prylar och roliga saker där.
Shit pommes vad svårt. Jag som knappt handlat andra halvan av 2008 haha. Men säger Lagerhouse!
godis:
Marabous Kexchoklad white.
2008 har jag ätit typ allt utom lakrits, hahaha...
mat:
Rostbiff med citronpepparpotatissalld och tomat.
Sandys citronpepparkycklingpastasallad! Yes, citronpeppar is da shit :D
glassmärke:
Ben & Jerrys. De är inte alla tiptop goda, men de får pluspoäng för deras udda smaker.
jobb: Allt jag vet är att det inte är mitt, haha.
Åh, jag var glassmart redan 2007, hehe ;P Svarar samma för 2008 but of course.
kolumnist:
Alex Schulman! Forever, i evighet, amen.
Ja alltså, PunktSE finnes ju inte längre, och jag läser inte så mycket tidningar, så PASS!
nästan julklapp:
Min SonyEricsson 660i, som jag fick pengar till istället.
Eh, ja, jag har ju fortfarande inte köpt någon mobil och jag fick ju det jag ville ha i julklapp, så nada!
bästa jullåt:
"I'm not Jesus" med Apocalyptica (inte passande, jag vet. Men nu blev det så).
"Paralyser" med Finger Eleven (inte passande, jag vet. Men nu blev det så).
julchock:
Det visades inget Svensson, Svenssons jul! Skandal!
Julklapparna jag fick av mamma, perfa jue!

Mmm, that was it :)

Kommentarer
Postat av: Schamilla

hehehehe hej sötis=)

2009-01-06 @ 17:01:30
Postat av: Lejonstrand

hej själv sötis :)

2009-01-06 @ 17:03:33
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se