Bakistrött

Låt oss göra det till ett ord.
För det beskriver rätt bra vad det är jag känner just nu.
Jag har sovit sisådär eftersom jag typ hade ett tåg att passa.
Och nej, jag gick inte på tentan i psykologi.
Ville inte skämma ut mig genom att lämna in ett blankt papper ungefär.
Nej, detta är ingen bra dag alltså.
Jag vill bara sova.
Och titta på tv.
Eftersom jag inte skrivit ett piss igår så kanske jag bloggar desto mer.
Om jag orkar.
Jag tog nämligen den långa vägen hem, jag gick istället för att ta bussen.
Det var så sjukt jobbigt, jag ville bara kasta min tunga väska på marken och lägga mig på den och sova.
Jag gick jättesjukt också, korta stumpiga steg, det såg säkert jättekul ut, för utomstående.
Fatta att jag gick mer eller mindre samma väg efter vi varit ute i fredags, men var bra mycket piggare .
Jag fattar det då inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se