Det går inte

Har inte pluggat mycket idag.
Fick klart en bok, bara för att jag fastnade i lite intressanta saker i den, men det lär inte vara mycket ifrån den som kommer på tentan.
Detta är så pinsamt.
Och det är helt sjukt att ingen går in i skallen, läser samma meningar om och om igen.
Jag börjar undra om jag fått något slag mot huvudet nyligen som kan vara orsaken...?
Aja, jag ska gå imorron.
Förra tentan räknade jag att jag skulle få minst 7 poäng, och fick 10,5.
Imorron vågar jag inte ens ge någon siffra för...
Men jag kommer vara fin i håret.
Har just flätat det.
Effekten av Full Strike har avtagit, men nu har jag ont i magen.
Tenta-ont i magen kanske?
Dunno.
Det här suger verkligen, så j-la hårt.
Och jag tänker att jag hatar det och vill sluta, men kan jag det?
Kan jag verkligen hoppa av?
Vad ska jag göra då?
Jag vill inte tänka på't.
Men eftersom vi var 30 st på lektionen idag och egentligen ska vara 45 (50 från första början) så undrar jag om jag ska göra som de frånvarande.
För sån är jag också, frånvarande, iallafall i de övre regionerna.
Alla "lycka till" i världen kommer inte räcka.
Jag hatar att förlora.
Jag kan fan inte minnas att jag fått underkänt/IG ever.
Och nu kommer jag få mitt andra.
Sen en psykologiomtenta på det, eftersom jag inte gick på den riktiga tentan!
Älskar verkligen mitt liv just nu.
Värsta bloggångesten ever.
Sen festivalkameraochkontantbestulen-incidenten...
Blä blä :(

Hoppas det känns bra imorron när jag är hemma-hemma.
Då blir det iaf andra bullar!
Kanel och vanilj, baby.
Yeeah.
Men suck just nu iallafall...


Kommentarer
Postat av: Schamilla

men gud, vad ångest hoppas du inte känner så där nu?!

2009-04-18 @ 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se