Hittat VISA-kortet

Det fanns kvar på Pressbyrån och allt, så skönt.
Helt och icke ituklippt.
Sån skön känsla man fick när man hade kortet i handen, you cannot belive it.
Sen hade jag bestämt mig på tåget för att sova över här i Örebro, palla åka tillbaka för 98 spänn när det finns resor för 25 kr.
Fast nu när jag kikar på sj verkar det inte finnas kvar...
Oh well, jag fick åka för 25 kr ena vägen iallafall (tack vare att ma kan köpa biljetterna på SJs servicebutik, köpte biljetten av trögaste, långsammaste, sävligase gubben EVER!)
Anyways, jag shoppade lite när jag ändå var här; en svart topp, en orange tisha och ett par pärlörhängen, så det får lätt vara värt det.

Aja, nu ska jag föra över låtar - tjoho det bästa som finns! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se