Idag har det bara handlat om att KÖPA

Jag åkte ut till Hälla idag, var på shoppinghumör.
Kom hem med två kassar med grejer, var hyfsat nöjd.
Ica Maxi fick jag en massa gratis grejer, en prinsesstårta(!), en lunchlåda, fullkornsspaghetti, disktrasor och en pocketbok.
Jag skulle få glass också, men jag köpe fel sort och orkade inte gå tillbaka för den sakens skull.
Var på i några andra butiker också, Rusta, Europris, H&M, Lindex men handlade bara i de två första.
Vill tillbaka till Europris snarast!
Jag stod och tvekade om jag skulle köpa The new adventures of old Christine-box och CSI Miami-box, men skippade det.
Nu har jag lite abstinens efter dem.
Samma sak med citronbiskvierna de säljer på Ica Maxi, sååå goda!
Toppar godase bakverkslistan nu, före chokladbiskvier :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se