Let's Dance-betyg

Okej, här kommer kvällens betyg ifrån Kungsängens jury.
Två poäng ger juryn till...
Nej, jag bara skojar, men efter att ha sett deltagarna i en endaste dans så fick man se danssteg ifrån Magnus, Laila, Morgan, Molle, Isabella och Magdalena, så dom är nog med i matchen ett tag.
Min favvokille är Morgan Alling och favvotjej är lätt Laila, jag fattar inte varför hon inte fick höra hur bra hon var.
Fast hon kanske hållit på med dans förut, det kändes så, hon var ju grymt duktig!
Det känns så taskigt att säga, men av dom jag vill ska åka ut är alla tjejer, nämligen; Elisabeth, Isabella och hon 59-tjejen, kan inte komma på vad hon heter (och det säger en del).
Fast hoppsan, nu glömde jag visst Carl-Jan, han kan också få åka tillbaka till Grythyttan.
Och ja, Hasse Aro var inte så stabil heller kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se