Let's Dance ikväll

Det är så töntigt, men visst har jag längtat då jag trodde att det började förra fredagen.
En av de största anledningarna till att man vill titta på Let's Dance ikväll är ju för att man vill se om Blondinbella kan dansa.
Sen vill man höra gnabbet mellan Tony Irving och David Hellenius också, hehe.
Vem vinner då?
Hmm, svårt innan man ens vet om folket kan dansa.
Men jag gissar på förhand att Maggan Graaf, Morgan Alling, Isa Löwengrip och Hasse Aro tar sig hyfsat långt.
I år är det så mycket b-kändisar att jag undrar om någon verkligen kommer att rösta.
När man inte kan namnen på dom som är med så börjar man ju undra om det blir en fjärde säsong av programmet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se