Pubrunda igår, sova nu

Nu har jag kommit hem (ehrm) till Västerås igen!
Känns rätt gött, med mina saker runt omkring mig faktiskt.
Jag är så egen.
Aaanyways, igår blev det Simpsons-boxar i väntan på att kusinen skulle sluta skolan.
Very funny.
En semla blev det till.
Vid 18-tiden blev det pubrunda, där vi gick på ett café (eh?), en actual sportpub och två "riktiga" uteställen.
Det var kul till 00-01, där någonstans, då alla började försvinna iväg.
Då ville ja gå, eller gå vidare, men nej nej nej.
Vid 2 blev det sen kebab, ålänningar (som jag inte gillade, typ alls) och en seg väntan på bussen.
Vi var hemma vid 3 och jag har sovit i just 3 h.
Så nej, det blir inte till att gå på föreläsningen som började för 9 minuter sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se