Så mycket att skriva om att jag inte vet vart jag ska börja!

Inventeringen på nyårsdagen har jag ju redan skrivit en del om.
Drömde btw just om inte Willys, men Coop, lite sjukt.

Sen var det fredag och dååå...?
Då var jag hos Carro rätt länge, åt tomatsoppa, spelade kalaha för vi inte hittade rätt Xbox-skiva och lekte med katten.
Åkte sen hem i typ 1 h med buss och hann med 18-tåget och träffade upp C och D där (haha, CD!! :P )
Klev sen av i Kungsän, såg att någon hade blivit lotto-miljonär där och gick sen hem i vinterkylan, då vårt tåg var försenat och bussen redan hade åkt.
Var så jäkla trött när jag kom hem, och hade fortfarande träningsvärk!! :o

På lördagen trodde jag att jag skulle få vara i min myspysiga röda flanellpyjamas (väldigt juligt) hela dagen, men icke.
Vi skulle ut.
Men först skulle C och V hem till mig.
Och innan vi ens kom utanför dörren så tog det tid.
Vi tänkte gå till baren fomerly known as Terassen, men det var typ mörkt där, och på Alexandras var det noll drag sååå, vi missade tåget och åke till Jakan.
Gick först på Druvan=tantvarning!
Hahaha.
Men vi tog jääävligt många roliga kort där.
Vågar kanske lägga upp nått av dom här :P

Efter det blev det ett försök till Pergola, men de skulle stänga, så vi gick till Riddar Jakob.
Lika dyrt som gamle Terran, haha.
Ja, så var vi där i typ 1,5 timme tills vi rusade till nattbussen.
Som vi såklart missade.
Så vi tog bussen mot Råby efter en halvtimme, och iallafall jag störde mig enormt på en pojkspoling som hade nått slags ticks som verkade tvinga honom att ständigt trycka på STOP-knappen.
Så bussen stannade på typ varje station trots att ingen skulle av.
Men hann fick en liten utskällning sen, mohaha!

Iallafall, vi fick hoppa av vid IP ch sen gå, men det var en mysko snubbe som också hoppade av där, så vi tog en omväg.
Och oooooh så kallt det var!
Mina strumpbyxeklädda lår var typ röda efter vår 25-minuters promenad i mäktiga minusgrader.
Fast jag frös ändå mest om tårna, tårna kändes som ett litet helvete faktiskt.
Men hem kom vi iallafall!

Dagen efter var V väldans sjuk, men ändå sjukt rolig, haha!
Sen var det en händelse som absolut kvalade in på min topp 10 över konstiga händelser, för J, C och D kom hem till oss för att "titta på" V.
I mitt huvud befann sig bara två bokstäver; E och H.
Ja herregudars, det var jättekonstigt.
Vi satt kring sjuklingens säng, det var som att hon skulle dö!!
Men nej.

...för hon åkte hem igår, J kom tillbaka för att skjutsa.
Och sen dess har jag inte gjort mycket.
Kollade på tv en masse igår, det var bra program hela dagen i princip.
Scooby-dooby-dooooo! bland annat (I know, barnvarning på mig).
Jag tänkte att jag skulle börja plugga igår, men nej.
Men jag löste korsord och jag blev så superglad över att jag fortfarande har det i mig (att jag kunde lösa det alltså)!
Jag har i och med att studierna går sådär, trott att jag gått och blivit helt tom i huvudet på sista tiden, men kanske inte då.

Och så till idag då.
Jag har spelat spel, gissa vart?
Jag har inte ätit frukost (förutom en Skotte, chokladen då).
En ögonfrans har jag i ögat också.
Till sist kan jag skriva att jag är nere i 14 mejl.

Bye so long! ;)

Kommentarer
Postat av: Schamilla

hahahahahah! så kul.. roligt och ett ganska sjukt minne..haha vi var vid hennes dödsbädd..hahhaa

2009-04-18 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se