Tröstäta

Asså, det funkar inte att tycka synd om sig själv.
Jag känner mig klar med mitt lilla "moment" och ser på vad framtiden har att erbjuda istället.
Imorgon är det väl inget jag ser fram emot direkt, förutom lunchen.
Ska äta min kombinerade köttfärssås och chili con carne.
Så himla god.
Sen på fredag är det dårå omtenta och ett par timmar efter det ska jag åka hem, baka bullar, lösa korsord och titta på Let's Dance.
Åker tillbaka på lördag då M kommer hit och J fyller år (i förskott).
Tanken är att vi ska äta på Spicy Hot, antingen på lördagen eller söndagen iallafall.
We'll see hur det utvecklar sig, men nu ska jag äta något.
Min första tanke var Pringles sourcreampotatisKEX, men det blir nog bara vanliga mackor.
Och varm nyponsoppa.
Gott så.

Stänger av datorn också, svårt att plugga till susandet av datorfläkten, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se