Väduren 2009


(Det känns sjukt konstigt att skriva 2009!!)


Kärlek: Med 2008 i gott minne och nyårsaftonens löften framför dig, kan du konstatera att visst var det ett fantastiskt kärleksår. Förändringar för de som är födda i början av tecknet har lett fram till stabila förhållanden och många bröllop och förlovningar är att vänta under våren. Vad den oroliga Väduren behöver lova inför det nya året är att ta vara på den kärleken du redan har och inte flaxa vidare för att hitta något bättre. Bränn inte upp dina chanser.


Hälsa: Att ha bråttom är ofta Vädurens problem och utlöser stress och huvudvärk. Hälsan är annars bra även om det är vanligt att blodtrycket stiger lite för högt. Saturnus är din årsregent i hälsoärenden och befinner sig i ditt sjätte hus, hälsans hus. Du skulle må bra av att sakta bygga upp din styrka både mentalt och kroppsligt. Det är viktigt att Väduren får god motion och är aktiv.


Jobb: Saturnus inleder året med att vandra genom de sista graderna i Jungfruns tecken och sjätte huset som också är det tjänande arbetets hus. Under årets första månader kan du därför stabilisera ditt förhållande till jobbet och få det lugnare. Förra året var rätt turbulent och många Vädurar revolterade och bytte jobb. Det blir inte så i år, nu bygger du stabilitet och får bättre inkomster i allt.

Kärleken ja, sånt kommer väl när det kommer?
Och hälsa hälsan att jag vill ha den tillbaka 2009!
Jag ska gå till någon Västerås-doktor och sen kommer det förhoppningsvis vara a-okey.
Jag är så feg och vågar inte chansa på att jag är 1000 %-ig nämligen.
Att jag bytte "jobb" stämde ju, schyst att horoskopet säger att det ska bli lugnare och stabilare på den fronten iallafall.
Bättre inkomster i allt låter bra! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se