Airline


Kollade en slurk på mitt gamla favvisprogram Airline och det gjorde idag ont i hjärtat att se hur folk behandlar incheckningspersonal vid förseningar och inställda flyg.
Stackars människor!
Jag skulle inte klara av att bemöta vuxna människor som beter sig extremt barnsligt genom att kalla personalen för namn, men inte heller de som blir galet arga.
Fy satan vilket jobb alltså!
Den delen skulle jag aldrig klara, men en eloge till dem som gör det.
När man sitter i tv-soffan undrar man ju hur de som skäller och beteer sig tänker, i det fallet jag just såg handlade det om vädret som ställde till det, men liksom, hur tänker man när klagar på personalen om det?
Dumma människor det finns alltså, hoppas man slipper möta dem eller att de skäms över hur de uppträdde i ett världsomspännande tv-program.
Hoppas verkligen de skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se