Äntligen klar!

Har suttit på Spotify, rockparty.se och youtube.com hela dagen för att se om jag missat nått, vilket jag hatar att göra annars.
Men njae, det verkar inte så.
Visst, det var en hel del bra band där som skulle ha gjort mig glad, men att sova i ett blött tält i leriga kläder hade ändå sänkt betyget rejält, så jag nöjer mig med att kolla på klipp ifrån festivalen.
Nu, sisådär 1.4 gb senare (jag som bara har 5 gb totalt :S ), ska jag börja scanna av lägenheten för att hitta grejer jag ska ta med mig hem och till Gbg, bara 2 dagar kvar ju!

Kommentarer
Postat av: Caroline som är ledsen

Göteborg göteborg göteborg!

2009-07-12 @ 23:26:12
Postat av: Lejonstrand

Jakobsbergs-ligister alltså :o

2009-07-13 @ 00:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se