Bloggkritik

Fick höra att min blogg inte var lika bra längre tidigare idag, att den var bättre när det låg på den andra sajten och var mer personlig och handlade mer om mina tankar och dessutom hade ett annat format och där inläggen (oftast) var längre.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, att det har blivit sämre.
Men alltså bloggar, liksom personer, ändrar sig ju.
Visst kan jag sakna att jag inte kan lägga hela dagar på ett enda inlägg, som jag kunde när jag jobbade heltid (till mitt eget försvar gjorde jag det innan också, i skolan, om det nu hjälpte mig?) hahaha.
Samtidigt känner jag inte samma behov att skriva exakt vad jag gjort varje dag här med Lejonstrand.
Mitt motto i början var ju "Lite anonymare, liite bättre" och dessutom fick ni ju själva lista ut vad namnet på den här bloggen var.
Just det berodde väl på att jag ville ha en riktig blogg och dessutom kunna skapa en annan bloggpersonlighet (yes, jag gör det till ett ord) men till sist tröttnade jag på att ha extremt få besökare så jag fick alla att följa med hit istället haha.
Tro inte att jag glömt min gamla blogg, nej nej, den vill jag göra något av innan den försvinner, typ klippa och klistra ihop allt i ett word-dokument som jag kan ta med mig in i framtiden.
Problemet med det är väl att det skulle ta förevigt att få ihop det, men vad tusan, har jag tråkigt och ledigt någon dag så ska jag se till att fixa't!
Kanske kan söka lite hjälp för att pyssla in alla inlägg i ett dokument här?
Om ni tar 2008 så tar jag 2009 :D

Kommentarer
Postat av: schamilla

haha. i can do it, när jag har tillgång till egen dator i höst!

2009-07-06 @ 16:08:41
Postat av: Vicky

Hej jag tycker du ska köra på i samma stil som nu, I like It!



Skriv vad du känner för så blir det alldra bäst. Säg åt den som sa det till den att göra en egen blogg, tror verkligen inte personen ifråtga lyckas bättre än dig!



Jag läser inte enbart din blogg för att jag känner dig utan för jag tilltalas av denna typ av bloggar. Lättsamma och roande. Jag läser fler bloggar då och då som jag har i favoriter, kanske inte dagligen men när jag känner för det.



Tack för mailet förresten. svarar på det senare!



// Vicky

2009-07-07 @ 16:59:12
Postat av: Lejonstrand

Camilla: Skitabra!

Vicky: Hahaha, och tack! Och svara på du bara! :D

2009-07-09 @ 09:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se