Dagens goda gärning

Tack för ditt stöd


Yours truly är numera medlem i BRIS.
Jag fick en broschyr om ifrån BRIS med min interneträkning och tänkte att jag kunde skänka 100 spänn som ju egentligen är en struntsumma.
Men så såg jag reklamen ifrån BRIS med Kanal 5-profiler där de sa att ett medlemskap bara kostar 100 kr om året och eftersom det inte ens är en krona om dagen så tänkte jag att jag kan slå till på det istället.
Känns kalasbra och även fast det inte är det smartaste valet att ta när man är student så får det funka ändå.
Här och nu ska jag dessutom lova att jag banne mig ska skaffa fadderbarn eller bli världsförälder när jag börjar jobba på riktigt-riktigt!
Ni läste det här först :P

Kommentarer
Postat av: Schamilla

okej, hehehe =) det är väl en ganska självklar grej man ska göra tycker jag.. men nu får jag bara pengar så att jag klarar mig precis, så för väl vänta tills jag är 30 eller nåt...

2009-07-29 @ 14:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se