Hal som en liten BUS-unge


Försöker fortfarande få bort min bonnabränna och nu har jag börjat med brun utan sol.
Problemet med det är väl att jag inte blir mjukare i huden utan att en del av krämen inte absorberas och lägger sig som en hinna på huden och hör den väldigt "slippery".
Som tur är försvinner det när man duschar, men man tycker ju annars att en lotion ska gå in  huden och inte göra några korta stopp någon annanstans..
Vad som är bra annars är väl att drämen verkar fungera, jämförde "brunhet" mellan underarmen och låren och det visade sig att det var en skillnad, fördel benen (där jag inte brukar bli särskilt brun annars).
Dock är bonnabrännan fortfarande kvar, men i vissa vinklar syns den inte, hahaha.

Kommentarer
Postat av: schamilla

haha, shit .. du kan ju typ ha lotionkrig och skjuta iväg allt du håller i dina händer...

2009-07-06 @ 16:23:51
Postat av: Lejonstrand

Öh, ja. Det kan jag ju, öh, ha.

2009-07-09 @ 09:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se