Kan det verkligen stämma?

Varje gång jag loggar in på blogg.se brukar jag fundera över siffran där det står hur många som skaffat blogg under dagen.
"Gör som 1760 andra, skaffa en blogg du med!".
Nått sånt står det, och jag tycker det verkar vara en ohyggligt stor siffra.
Att över 1000 pers skaffar en blogg per dag låter ganska insane, det blir 356 000 bloggar på ett år för bara just blogg.se, det finns ju en massa andra sajter man kan skaffa blogg på liksom?
Sen så undrar man ju såklart om svenska folket inte har något annat att göra, sitta och skriva av sig på internetet, ska det va något det???

//Ska jag byta namn till Lejonstrands ironiska blogg? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se