Mamma hatar

Det är så roligt, min mamma tokhatar den här reklamfilmen från Överskottsbolaget och drar sig inte för att säga det varje gång den uppenbarar sig på tv.
Dessutom kan hon alla repliker i den utantill, vilket gör det hela ännu roligare.
Vi satt och kollade på tv tidigare idag och då kom reklamen upp och både jag och min moster skrattade när mamma körde igång sitt "Den där reklamen är så dålig"-snack.
Alldeles nyss kallade moster in mamma i vardagsrummet just för att reklamen gick på tv och tyckte det var väldigt roligt, själv så hade jag precis sökt upp videon på youtube och efter tv-reklamen att mamma skulle komma till mig vid datorn och när hon var tillräcklligt nära satte jag igång klippet på datorn.
Det var priceless :D

Kommentarer
Postat av: Schamilla

haha, jag håller med din mor! Den både suger och stinker!

2009-07-06 @ 16:26:34
Postat av: Lejonstrand

Det är en dålig reklam, men pga mammas hat blir den jätterolig =)

2009-07-09 @ 09:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se