Mosquitob(aaaj)te

Fasen vad de små rackarna var på mig igår.
Fick hela fyra bett inom typ en kvart.
Som det kliade!
Och kliar!
Mina myggbett är dessutom så jävliga att de ska svullna upp och nu känner jag mig skitsnygg med mina röda, svullna bett.
Det på min vänstra kind är allra snyggast, om jag får säga det själv.
Hatar de små liven!
Die motherfuckers, die motherfuckers, DIE!

Men annars så var skärgården fin, fick dock inte med mig några bilder från turen igår eftersom jag var fullt upptagen med att stampa och röra på kroppen för att undvika (fler) myggbett.
Tyvärr.
Efter att myggen fått sin lunch (d.v.s. mig) käkade vi på Kalle på spången.
Kom där fram till att lasagne nog är min favoriträtt, iallafall är det godast att käka där och man blir garanterat mätt.
Jag blir alltid för mätt för att jag inte vill lämna kvar massa gott på tallriken haha :)


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Du är älskvärd!=) Du doftar ju så gott, så klart då att myggen samlas kring dig;)

2009-07-02 @ 15:23:45
Postat av: Lejonstrand

Ja fast annars brukar ju insekter samlas kring sånt som luktar illa... :S

2009-07-03 @ 11:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se