Music, music, music

Har setat vid datorn hela dagen eftersom jag är ganska slut (+ vacklande hälsa), men också för att datorn börjar bli läskigt seg och jag kände att jag behövde rensa den lite.
Hamnade först i mina bildmappar, men har svårt att skiljas från foton, så jag gick på musikfilerna istället.
Var egentligen lika svårt att rensa där.
En av mina större musikmappar heter "Lugna favoriter", vilket också är en radiokanal som jag helst inte lyssnar på och således innehåller inte den mappen heller den typen av musik som jag helst lyssnar på.
Tror ni inte att det var svårt att ta bort filer där ändå?!
Man, eller JAG, vill ha kvar låtarna, mest för att ha så att jag kan lyssna på dem igen, bara sådär plättlätt eller om jag skulle behöva dem på något sett.
Åh suck, tror jag bara fick bort ett tiotallåtar, resten omorganiserade jag i andra filer så jag slapp se dem.
Haha, så kan man också lösa problemen.
Och detta har jag i stort sett gjort hela dagen, när jag inte gjort det har jag antingen ätit, msnat, lyssnat på grymma covers på yt, lyssnat på mina nedladdade favoritlåtar, hittat en ny radiokanal, smsat, varit i badrummet, facebookat, tittat på Strömsö eller läst Tara (!).
Och ja, där har ni basicly min dag i 220 ord.
Ha så kul med den informationen.
226.


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Men, alltså skaffa ett usb- minne då? och överför alla bilder där?! Hur svårt ska de vá..

2009-07-27 @ 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se