Nyhittad bra serie


Lipstick jungle!
Såg en massa avsnitt förra helgen när det gick något slags marathon och jag gillade vad jag såg, det var inte så pjåkigt när jag väl sett ett helt avsnitt och inte bara en påa för programmet.
Serien är skriven av hon som skrev Sex & the city men denna serie är mer inriktad på kvinnornas karriärer och relationer, lite äldre målgrupp än den förra serien skulle jag gissa.
Jag blev iallafall berörd av serien, den har sina djupa stunder där man efter ett par avsnitt satt sig in i karaktärerna och känner med dem när det går upp och ner för dem, precis så som man ska känna när man ser på bra tv.
Det är så himla fint porträtterade vänskapsrelationer de tre huvudrollskvinnorna emellan också, man längtar till nästa avsnitt :)

(Lät jag som en tv-krönikör nu? Eller som en b-tidnings tv-krönikör? :S )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se