Photos of the good old times



Shit, jag fattar inte att det gått ett år sedan sommaren 2008!
Eller jo, såklart jag förstår hur det fungerar med dagar och månader och år, men när jag tittar på bilderna jag tagit förra året känns det som att det var alldeles nyss man åkte Banditbåten, firade midsommar på Saras ö i skärgården, var och kollade in Västerås för första gången och besökte Göteborg m.m.
I guess time flies when your having fun ;)
Men det är ändå tråkigt att det känns som att livet ibland går i 180 och att man inte hinner njuta för stunden med det man gör eller på platsen där man är.
Det är därför väldans bra att man kan fota och filma och remenissa gamla minnen efteråt, när helst man vill.
Vilket då är det jag gör nu, det, och att rensa hårddisken lite, men det är jättesvårt när man vill ha alla bilder kvar :/

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Hett tips skaffa ett usb-minne och överför alla bilder dit!

2009-07-06 @ 16:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se