Så här va

Nu är jag i Bästerås och är superglad över att allt är som jag lämnade det.
Hade hört läskiga historier om hur vädret varit här och att det var översvämningar i vissa delar av Västmanland men i min lägenhet var allt a-ok.
Hade fått rolig post, en ny Glamour och sen mitt nya, grymma, gråa SJ-priokort som gör mig lite bättre än alla andra, ja, iallafall på stortågen :P
Sen så är det kul att alla mina krukväxter lever!
Rekord, hahaha.
Att vattna mindre än en gång i veckan, men då väldigt mycket är tydligen vad som gäller.
Iallafall just nu, de kanske dör av det långsamt, vad vet jag om det egentligen (nej just det, ingenting).
Nu måste jag dra ner på stan (det är ju verkligen så för mig, ner i hisen och sen är jag på stan, bäst ju!) och handla lite, tror det blir Donken sen Ica, eventuellt en 19 krs-hyrfilm på det.
Så säger vi!
Hörs och störst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se