Skynda fynda, skynda synda

Har handlat mig nästintill fattiglapp idag.
Skulle jag ha köpt allt jag ville ha skulle det ha blivit en fin summa över tusentalet, men jag hade med mig att jag inte behövde allt det som jag såg, jag måste ha blivit shoppingsmart på äldre dar!
T.e.x. så köpte jag inte:
x en väska på H&M 199 kr (för den är lite stor å har tveksamt material)
x en väska på Åhlens 149 kr (för att den var snygg på hängaren, men inte lika på axeln)
x himla fina högklackade på NewYorker 99 kr (för jag ville hellre ha svarta än de bruna i rätt storlek)
Vad jag däremot köpte var bl.a. en kofta, en spetstopp och två par örhängen, ALLT på rea eller till extrapris, lite sjukt då jag i princip aldrig hittar något på rea, så jag hade väl tur.
När det gäller kosing är det synd på att höstmodet ser bra ut (än så länge), våren och sommaren 2009 har varit högst tveksamma, så jag sätter mitt hopp till hösten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se