Sommarviljor


Juli


x Åka ut i Västerås skärgård
x Gå på Liseberg
x Åka ut i Stockholms skärgård
x Se Baksmällan
x Köpa ny mobil
x Gå på Max och köpa typ 10 Lyxshak-ar
x Gå på Moderna museet och bruncha
x Ta min presentbrunch på Elite
x Gå till B&J i Gamla stan och köpa glass
x Gå till Kungsholmens glass och pastahus (nått sånt heter det) och köpa glass
x Spela minigolf
x Gå på Tom Tits

Augusti

x Ta tag i min och Camillas tågrunda
x Kolla in Pride-paraden
x Se Brüno
x Hoppa tandemhopp?
x Vara minst en dag på komikerveckan på Norra brunn
x Kolla in Stockholms kulturfestival
x Se Lady Gaga på Grönan?

x Åka Insane på Grönan
x Gå på The Voice-konsert i Kungsan
x Klara mina ogjorda psykologitentor...


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Ohh! Norra brunn.. lätt! Kulturfestival? det låter intressant! The voice, när är den? Lady gaga låter kul, men...insane.. får du nog åka själv.. Tänkte annars försöka hinna till Allsång på skansen, om jag inte stannar så länge i Finland.

2009-07-21 @ 16:25:17
Postat av: L

15 augusti är Voice, fortfarande :P Och kom till Sverige nån gång så fixer vi all of the above!

2009-07-22 @ 12:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se