Vitamin Well's Focus


Hade med mig denna på tentan förra fredagen, blev superstissig!
Och den smakade inte så gott som jag hade hoppats på, blir någon slags konstig kombo mellan svartvinbär och en koffeinsmak jag inte kan sätta fingret på (svagt kaffe?).
Drickan ska hjälpa en att hålla skärpan och innehåller L-theanin (fråga inte) och koffein och även fast jag tänkte mig lite loco i början av tentan så kom några av svaren till mig under de fyra timmarna då jag satt där.

Så summan av kardemumman blir väl att den smakar sådär men att den faktiskt gör en mer koncentrerad?

Jag vet inte, men vad jag faktiskt vet är att jag i fortsättningen hellre kommer att köpa Vitamin Well's Care, Defence och Recovery, de är mycket godare och det är därför jag köper dem.

Betyg:
MM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se