Yoggi Yalla!















Har testat två sorter, för jag trodde de var nya.
Men, det var bara den ena som var en ny sort, den andra kände jag bara inte igen för att de ändrat på förpackningarna antagligen för att de vill visa att de numera koldioxidkompenserar.

Pink Flamingo, är en ny spännande smak som svenska folket har valt. 12.000 personer över hela Sverige har röstat fram sin nya Yoggi® yalla! favorit. Rosa guava, rosa grapefrukt och granatäpple är kombinationen av frukter som ger en härlig och fräsch smak.
Smakade denna när mamma var här på snabbesök, minns inte alls hur den smakade, vilket såklart är ett dåligt betyg.
Det jag minns är att den inte var äcklig eller superduperjättegod, så den förtjänar inte det sämsta betyget.

Betyg:
MM


Yoggi® Yalla! Hallon/granatäpple/guarana är precis lika god som vanligt, alla goda smaker finns kvar. Skillnaden är att Yoggi® yalla! nu kompenserar för sitt koldioxidutsläpp, så när du dricker en Yoggi® yalla! bidrar du till att trädplantera i Mozambique och på det sättet även hjälpa fattiga skogsbönder till att kunna försörja sig och sin familj.

Det är ganska onödigt att köpa drickyoghurt egentligen, men eftersom jag trodde att detta också var en ny sort testade jag den.
Tror inte jag köpt den förut, för den var så god att jag borde ha kommit ihåg den!
Vet inte vad den smakar mest, har varken smakat granatäpple eller guarana, för hallon är inte den dominerande smaken.
När flaskan var tom satt jag och doftade på den till och med, snacka om gott betyg, haha.

Betyg:

MMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se