Idol-fredag

Hoppas Tove åker ikväll, vill ha de andra idolerna kvar.
Men nästa gång kan Calle eller Mariette få åka.
Erik och Reza hamnar ta finalen, i vilken Erik SJÄLVKLART kommer vinna.
Får han en bra låt att sjunga då kan till och med jag tänka mig att köpa den singeln :o

Kvällens låtar med kärlekstema:

Tove Östman Styrke
1.”Sweet dreams” (Eurythmics)
2.”Himlen är oskyldigt blå” (Ted Gärdestad) 

Calle Kristiansson
1.”Your song” (Elton John).
2.”To be with you” (Mr. Big).

Erik Grönwall
1.”My life would suck without you” (Kelly Clarkson).
2.”Always” (Bon Jovi).

Reza Ningtyas Lindh
1.”You've got a friend” (Carole King).
2.”When I need you” (Leo Sayer).

Mariette Hansson
1.”Ängeln i rummet” (Eva Dahlgren).
2.”Good riddance (Time of your life)” (Green Day).

Update:
Oj, oj vad fel jag hade.
Men Erik är kvar iallafall :D


Kommentarer
Postat av: vicky

tove å erik kommer nog bli i final tror jag. vd tror du?

2009-11-22 @ 21:03:28
Postat av: Lejonstrand

Usch nej inte Tove... Vem som helst kan annars få stå bredvid Erik :D

2009-11-22 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se