Ingen julmust, inga lussebullar eller pepparkakor


De senaste åren har jag satsat på nollvision när det gäller att äta pepparkakor, lussebullar och julmust innan det blivit december eller tills det blivit första advent, det av dem som kommer först, eftersom det känns som att julen kommer närmare och närmare halloween och allhelgona (och sommaren) ju mer tiden går.
Ibland har mitt lilla anti-trick fungerat, förra året till exempel, men ibland har jag fuskat i mig någon pepparkaka eller något glas julmust.
I år blir det dock ännu en dag tidigare som jag bryter min egenpåhittade fasta, nämligen på lördagens julfest jag är VIP på :D
5 dagar kvar alltså, för er som missat min countdown här på sidan --->
I cannot wait.
Mat och fest, vad mer kan man begära? :D

Kommentarer
Postat av: vicky

Det stämmer så bra det du ärade drottning över bålen! Vi får smocka i oss ordentligt med godsaker då! Tjix pix

2009-11-23 @ 13:48:03
Postat av: Vicky

VIP VIP VIP!!!

2009-11-23 @ 14:01:25
Postat av: Lejonstrand - very important person

JAAAA!

2009-11-23 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se