Jag kunde ha sussat sött

...men nej, jag sitter här och stirrar.
Lite bloggabstinens I guess, sen hade jag 60-talet mejl att gå igenom.
Jag skyller på det.
Egentligen skulle jag lätt ha kunnat somna när jag kom hem vid 16-tiden, men då var jag tvungen att äta och göra i ordning mig inför nästa aktivitet.
Det var elva timmar sedan och imorse gick jag upp vid just 11.
Inte en enda blunder på sexton timmar alltså.
Det är inte så farligt länge, men lägg på resetrötthet, partyträningsvärk (sic!), bakishet och returresetrötthet och 30 minuters promenix så kan vi snacka.
Nu är det iallafall dags att krypa till korgs, jag "ska bara" borsta tänderna först, sen blir det att vakna till mitt stegrande, högljudda väckningsalarm om sex timmar.
"God" morgon för mig liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se