Mission: Impossible


"Assådetgarinte!"
Jag ska tydligen behöva hitta på en drink som man kan göra bål av som vi ska dricka på lördag, eller imorgon, men jag har googlat och googlat, men jag hittar inget som låter eller ser jättegott ut.
Det blev en all time low när jag fick fram "juldrinken" bestående av julmust och vaniljvodka, hur påhittigt eller gott låter det?
Nej, det blir att gå på Sysset för lite inspiration imorgon.
Ska ändå hitta dit för att köpa årets julcidrar och sen köpa en jutesäck i samma byggnad.
I värsta fall blir det någon röd Jokk blandat med någon sprit dekorerat med apelsinskivor och kanel.
Det blir isånnafall gott och juligt, men ger kanske inte en fantastisk smakupplevelse.
Mission: Kind of possible.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se