Rädda julen


Det ska förändras i Aladdinasken igen, och på "robinson-vis" ska en pralin röstas ut och det blir den som får minst röster på www.raddajulen.nu/.
Själv går jag alltid på cocoskolan (som väl borde stavas kokoskola?) på både det övre och undre lagret, så jag la min röst på den.
Jag hoppas verkligen att det är körsbärslikören som försvinner, en gång för alla!
Eller ja, alla praliner med likör får gärna försvinna för min del, gillar inte blandningen med chokladen.

Just nu är ställningen över de tre pralinerna med flest röster:
1. Gräddnougat
2. Trillingnöt
3. Nöttryffel
Jag är inte förvånad, jag gillar också de sorterna även fast ingen av dem är min absoluta favorit.
Vilken pralin tar ni från det undre lagret och vilken vill ni ha bort?

Kommentarer
Postat av: vicky

utröstad blir nog ägglikör. vinnare trillingnöten

2009-11-17 @ 16:51:39
Postat av: Lejonstrand

Ja uscha, ja!

2009-11-17 @ 17:03:35
Postat av: vicky

man kan bara hoppas

2009-11-18 @ 16:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se