Trött!

Sov inte alls bra inatt.
För det första tog det längre tid än vanligt att somna, för det andra vaknade jag upp när det fortfarande var mörkt ute och inte av att alarmet ringde.
Skönt att vakna naturligt, men det tror jag inte att det var.
Och nu håller jag på att packelipackar efter att ha gjort stan tom på 500-lappar, men jag gav tillbaka dem!
Nu är jag inne på slutsträckan då jag ska med ett tåg om 50 minuter.
Dags att speeda alltså, men jag är så trött...
Men jag känner att jag har koll på dagen ändå, jag kanske inte hinner med den powernap jag planerade hos mamma, men går man på glädje så kommer man långt!
Så jag citerar Ison & Fille:

Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondan är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se