Ullared

Jag är lite sugen på att åka iväg dit igen, men det beror inte på serien igår.
Usch, det enda jag kommer ihåg är Vimmerby-blondinerna och tanterna som skrattade men som lät som att de skulle dö.
Det där lätet är en av tusentals anledningar till att jag inte röker.
Vem vill skratta när det låter som att man håller på att hosta upp en slemmig hårboll?
Fy så äckligt,
Icke rökare rules!
Anledningen till att jag vill åka är för att jag såg folk i Kungsängen som skulle åka dit sent på fredagsnatten och dagen efter såg jag åter igen folk på stationen på kvällen, fast då hade de gula Ullaredspåsar med sig.
Det vore så bra att köpa julklappar där.
Men köper man inte massa grejer som annars är dyra sparar man nog inte in de 350-750 kronorna som det kostar att åka dit för...


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hänger på :D

2009-11-03 @ 15:59:36
Postat av: Lejonstrand

Oooh :o

2009-11-03 @ 16:53:51
Postat av: vicky- snowviewer

jag vill till v - vik°

2009-11-05 @ 19:30:15
Postat av: Lejonstrand

Jag med! Fast helst på sommaren.

2009-11-05 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se