Cirkus Möller

Åh, det programmet var så roligt i fredags!
Såg med ett halvt öga och öra då i och för sig, eftersom jag var på språng och skulle ut, så när jag dagen efter satt och degade i soffan skulle se på reprisen blev jag något besviken.
Men inledningen var minst sagt skrattretande, Bonde söker fru-spoofen var klockren!
Jag tänker definitivt kolla vidare på det programmet.
Det är ju perfa inlagt efter Idol också, så ska man inte ut i natten så är det ju superbt.
Jag minns när Hjälp! gick efteråt, det var ett sååå jobbig och konstigt program.
Bra att Tv4 sa hejdå till dem, synd att det tog mer än en säsong för dem att förstå det bara...
Jag hoppas på en längre framtid för Måns Möller & company bara, än så länge iallafall.
Sveriges komikerelit är ju med, så det borde bli bra.
Fast nu när jag tänker på det är det samma komiker i alla svenska "roliga" program...


Kommentarer
Postat av: Schamilla

haha, det har du ju rätt i iofs.

2009-10-26 @ 19:42:12
Postat av: vicky

tycker bondeparodin var mest elak faktiskt iomed att jag själv gillar bonde söker fru rättså. men visst rätt kul var det

2009-10-27 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se