The last Bounce bokat! :D

Ni kan ju försöka förstå hur överlycklig jag är just nu.
Countdown till den 25 april it is :D :D :D

Bounce - Sveriges mest framgångsrika danskompani genom tiderna - avslutar sin långa succékarriär med en sista avskedsföreställning i Ericson Globe. Med sig har de hundra gästdansare från bland annat Cullbergbaletten och Harlem Hot Shots och tillsammans bjuder de på en storslagen hyllning till dansen som du sent kommer att glömma!

Om Bounce

Bounce Streetdance Company bildades 1997 av några av landets främsta streetdansare. Målet var att upptäcka och utveckla dansstilar, och idag kan vi konstatera att Bounce genom sina föreställningar i världsklass och sin vilja att sprida kärleken till dansen har bidragit till ett enormt uppsving för dansen i Sverige.

Sedan starten har Bounce gång på gång bjudit på häpnadsväckande föreställningar och utsålda hus. De har hunnit med nio helaftonsföreställningar, bland annat Bounce The Show (2001) i Stockholm och London, Bounce vs. Petter (2002), The Score (2003), Bounce LIVE (2005), publiksuccén Gökboet (2006), som hittills haft fler än 120 000 besökare och spelats 179 gånger i Stockholm, Göteborg, London och på turné i Sverige och Storbritannien, och nu senast den uppmärksammade Caution! (2009), som spelats 75 gånger för 38 000 besökare, en föreställning om att möta några av sina värsta rädslor.

Evenemangsfakta
              
Stad:             Stockholm             
Arena:              Ericsson Globe             
Datum: 23 apr 2010 - 24 apr 2010             
Pris:             350 - 750 kronor             
Längd: 2 tim och 30 min (inkl paus)              
Medv:             Alvaro Aguilera, David Dalmo, Joe Jobe, Filmon Michael, Fredrik Rydman, Ambra Succi och Jennie Widegren

Update:
Det är bara att boka ståplats och haka på om ni vill.
Det är nästan så att jag kan garantera pengarna tillbaka om man blir besviken.
Nästan ^^

Update2:
Läste just detta i Bounces gästbok, som svar på en fråga om det bara finns ståplatser kvar:

Hej på er!
Som svar på Emmas fråga kan jag säga att det finns sittplatser kvar till alla föreställningar. Om man inte hittar en plats man är nöjd med kan man prova att gå in lite senare då det ändras hela tiden.
Jag vet att man kan tänka att vi bara kommer bli prickar, men jag lovar att vi kommer överraska och använda Globen på ett nytt sätt.
Att stå hoppas vi ska vara lika med att dansa med och vara en del av föreställningen, och dessutom är det paus då man kan vila lite. Vi satsar allt på att detta skall bli årets fest, och att alla står upp på slutet.

Peace Benke

Årets fest!
Ja ni hör ju.
Man måste vara där eller vara fyrkant forever!


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Men jag förstår fortfarande inte varför ett vinnande koncept måste dö?

2009-10-28 @ 20:12:07
Postat av: Lejonstrand

Det var väl typ att de är gamla, hela 31-37 år som jag fattat det och att de vill göra nya saker. Jättetrist tycker jag med :(

2009-10-28 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se