Hannas körsbär


Fy vad äcklig cider!
Den smakar precis som medicinen jag tog när jag hade halsfluss i fyran.
Hmm, kan de ha varit cider som mamma gav till mig då? :P
Haha, nejrå.
Körsbär är inte god smaksättning i några produkter, bara naturella, tvärtemot vad jag känner med melon alltså.

Mitt betyg:
- - - - - - -
(d.v.s. noll)

Update:
Jag håller på och inventerar min sprithörna och jag märker att det finns en hel del köp som jag ångrat och som därför blivit gammalt, mest limiterade cidersorter.
Men jag blev glad över att hitta en oöppnad äppelvodka som jag hade glömt bort, it sounds good.

Kommentarer
Postat av: schamilla

Nu vart jag lite törstig.. hmm men ska iväg till systemet imorn, och inhandla inför Fredagen.

2009-10-07 @ 21:50:04
Postat av: Lejonstrand

Blev du törstig av den här?? Nej fy och usch för den här cidern säger jag!

2009-10-07 @ 21:52:59
Postat av: schamilla

haha, jag vill ha något med kolsyra... Springer ner till Statoil* (och köper en citronloka)

2009-10-07 @ 21:54:38
Postat av: Lejonstrand

Nej usch för kolsyra, min mage gillar snällt, stilla vatten bättre.

2009-10-07 @ 23:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se