Nu är det vinter


Har hittat och smakat Marabous vinterchoklad nu dårå och det är en lite ovan smak (som jag trodde).
För er som inte smakat på gul snö och vill veta hur vinter smakar så beskrivs det på paketet som "Mjölkchoklad med karamelliserade kakaobitar samt nejlika och andra kryddor", som att de inte ville skriva ut alla kryddnamn på paketet...
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här chokladen, om den är god eller, eh, ond.
Den är klart annorlunda, smakerna flyter samman bra, men det är så mycket som händer, så många smaker att det blir, ja det blir inte något alls.
Ganska blaha-blaha.
Gå vidare i livet typ.
Utan att passera gå.

Betyg:
MM

Kommentarer
Postat av: vicky

jag kan hålla med om att smalerna på vinter flyter ihop bra och att smaken är rätt odefinerbar på sätt å vis. vilken smak som dominerar har jag svårt å känna. men ska nog köpa på mig några så jag har när de lämnar sortimentet

2009-10-27 @ 20:58:56
Postat av: vicky

jag kan hålla med om att smalerna på vinter flyter ihop bra och att smaken är rätt odefinerbar på sätt å vis. vilken smak som dominerar har jag svårt å känna. men ska nog köpa på mig några så jag har när de lämnar sortimentet

2009-10-27 @ 20:59:00
Postat av: Lejonstrand

Det ska inte jag, men jag gillar att de provar nya smaker! Det är ju ganska klart att produkten kommer försvinna när vi byter årstid, så då kan de ju passa på och testa lite nya grejer.

2009-10-27 @ 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se