Partystore


Så himla rolig butik, det enda dåliga är väl att den är ganska liten, men den yta som affären har används till max.
Butiken är som Panduro, fast utan alla pysselgrejer, vilket passar mig perfa!
Jag ville köpa en massa saker därifrån; presentpåsar, presentpapper, cellofan, rosetter, girlanger m.m..
Men det som lockade mig mest var lite oväntat en Hawaii-blomsterkrans!
Jag ville ha en i både rosa och gult, men jag kom inte för mig att köpa en, ett julklappstips och liten hint där, hehe.
Butiken är absolut värd ett besök och jag vet att jag kommer gå dit igen nästa gång jag behöver någon party- eller presentartikel, fast då kanske jag handlar för mer än 48,50...

Kommentarer
Postat av: caroline

hej vart finns denna roliga butik ????



mvh carro :)

2011-06-17 @ 04:00:14
Postat av: Mia

I Stockholm, på Sveavägen om jag minns rätt :)

2011-06-19 @ 15:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se